Mr Trek Postad 10 Oktober, 2009 Författare Rapport Postad 10 Oktober, 2009 Den är gjord för DVD:er och CD-skivor. Den har lagom med djup för det, jag tänker ha DVD:er i min :P Citera
The Holy Three Postad 11 Oktober, 2009 Rapport Postad 11 Oktober, 2009 Hyllan jag visade på bild? Tveksamt, inte med de genomskinliga skivorna. Hursomhelst ser det hur snyggt som helst ut att ha Star Trek figurer i dom där hyllorna. Citera
Mr Trek Postad 11 Oktober, 2009 Författare Rapport Postad 11 Oktober, 2009 Jag har för mig att det var en mediahylla^ Kanske samma hylla fanns med olika djup? Citera
RoLaren Postad 11 Oktober, 2009 Rapport Postad 11 Oktober, 2009 Det är både och, vitrinskåp/mediahylla Bra att veta Rymmer 290 cd-skivor, 140 dvd-skivor eller 70 videokassetter. Flyttbara hyllplan; anpassa avstånd efter behov. Belysning säljs separat Storlek Bredd: 42 cm Djup: 19 cm Höjd: 170 cm Max belastning/hyllplan: 3 kg Det innebär att de inre måtten är något mindre. Kanske 1 säsong/hyllplan om man har boxarna i hårdplast. *Mäter TNG-boxarna i hårdplast och får alla säsongerna till tot 36,5 cm* I mina billyhyllor får det plats 2 hårdplastsäsonger/hyllplan och har man dessutom ett gäng andra dvder, cd-skivor, bluerays, en hel del TVspel plus startrek- o filmbråte så inser man att Bertby inte är alternativ för min del. Men visst är Bertby snygg. Citera
Mr Trek Postad 11 Oktober, 2009 Författare Rapport Postad 11 Oktober, 2009 Och den ser ganska futuristisk ut, vilket jag gillar! Dessutom skall jag endast ha Star Trek i min hylla :P Citera
emil9898 Postad 12 Mars, 2010 Rapport Postad 12 Mars, 2010 Jag har funderat om att göra en star trek hylla när jag blir lite äldre Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.