Mr Trek Posted October 10, 2009 Author Report Share Posted October 10, 2009 Den är gjord för DVD:er och CD-skivor. Den har lagom med djup för det, jag tänker ha DVD:er i min :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted October 11, 2009 Report Share Posted October 11, 2009 Hyllan jag visade på bild? Tveksamt, inte med de genomskinliga skivorna. Hursomhelst ser det hur snyggt som helst ut att ha Star Trek figurer i dom där hyllorna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted October 11, 2009 Author Report Share Posted October 11, 2009 Jag har för mig att det var en mediahylla^ Kanske samma hylla fanns med olika djup? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted October 11, 2009 Report Share Posted October 11, 2009 Det är både och, vitrinskåp/mediahylla Bra att veta Rymmer 290 cd-skivor, 140 dvd-skivor eller 70 videokassetter. Flyttbara hyllplan; anpassa avstånd efter behov. Belysning säljs separat Storlek Bredd: 42 cm Djup: 19 cm Höjd: 170 cm Max belastning/hyllplan: 3 kg Det innebär att de inre måtten är något mindre. Kanske 1 säsong/hyllplan om man har boxarna i hårdplast. *Mäter TNG-boxarna i hårdplast och får alla säsongerna till tot 36,5 cm* I mina billyhyllor får det plats 2 hårdplastsäsonger/hyllplan och har man dessutom ett gäng andra dvder, cd-skivor, bluerays, en hel del TVspel plus startrek- o filmbråte så inser man att Bertby inte är alternativ för min del. Men visst är Bertby snygg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted October 11, 2009 Author Report Share Posted October 11, 2009 Och den ser ganska futuristisk ut, vilket jag gillar! Dessutom skall jag endast ha Star Trek i min hylla :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil9898 Posted March 12, 2010 Report Share Posted March 12, 2010 Jag har funderat om att göra en star trek hylla när jag blir lite äldre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts