Jump to content

Recommended Posts

Posted

Vilket uselt tröstpris för Vulcan. Istället för att befolkningen får anordna och ta del av ett jättejippo så får de skicka några utvalda. Blir det borgmästaren och ett par andra pampar som får åka då? Bodde jag i Vulcan skulle jag vara grymt besviken nu.

×
×
  • Create New...