Nyhet Posted March 17, 2009 Report Share Posted March 17, 2009 Staden Vulcan i Kanada fick inte världspremiären av Star Trek på sin ort, trots en omfattande kampanj innefattandes både e-post, telefon och mängder av personliga kontakter. De går dock inte helt lottlösa ur det hela för staden fick skicka n??gra representanter till en speciell visning den 8 maj i Calgary, i samma delstat som Vulcan. Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted March 17, 2009 Report Share Posted March 17, 2009 Vilka får premiärvisningen här i Sverige då? Sarek? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted March 17, 2009 Report Share Posted March 17, 2009 Hur coolt skulle det inte vara att kalla sig själv "The Holy Three, från Vulcan". Nästan så att man vill flytta dit bara för det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted March 17, 2009 Report Share Posted March 17, 2009 Hur var det nu de sa i tillbaka till framtiden: "Mitt namn är Darth Vader och jag har kommit från planeten Vulcan"... Snacka om att blanda ihop saker och ting... J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Novatron Posted March 18, 2009 Report Share Posted March 18, 2009 Vilka får premiärvisningen här i Sverige då? Sarek? ROFL måste ju nästan vara andra valet då :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom_Hell Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 Vilket uselt tröstpris för Vulcan. Istället för att befolkningen får anordna och ta del av ett jättejippo så får de skicka några utvalda. Blir det borgmästaren och ett par andra pampar som får åka då? Bodde jag i Vulcan skulle jag vara grymt besviken nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts