Tourettes Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 http://videos.onsmash.com/v/lFQbLXHBm5QJBzhW Star trek parodi genom hela videon. Väldigt komiskt faktiskt, med Dr Dre som kapten och Eminem som spock Varför har inte detta postats på frontpage? Shame on you guys. Jag är verkligen besviken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 (edited) Det var med i en nyhet har jag för mig... I den här nyheten var det med Star Trek XI - 1 månad kvar. Även lite diskussion om den där... Edited April 11, 2009 by Mr Trek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tourettes Posted April 11, 2009 Author Report Share Posted April 11, 2009 Oj apologies, den hade jag missat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 Kolla gärna igenom nyhetslistan ordentligt innan du kastar ur dig oförskämdheter om vår eminenta nyhetsservice <_< ;) Ursäkten godtages dock. J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tourettes Posted April 12, 2009 Author Report Share Posted April 12, 2009 LOL, Jag brukar läsa den dagligen, men vet inte hur jag kunde ha missat den nyheten.. shame on me I guess. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted April 12, 2009 Report Share Posted April 12, 2009 Case dismissed som dom säger. Men nu börjar det bli lite väl mycket engelska för min smak. J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted April 13, 2009 Report Share Posted April 13, 2009 Vad är det för fel på engelska, ibland måste ja prata engelska för att kunna säga det jag vill... Jag tyckte bara videon var halvbra, lite för dålig låt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted April 13, 2009 Report Share Posted April 13, 2009 Jag vet mr trek och jag känner precis likadant själv. Men detta är ju trots allt ett svenskt forum med svenska som huvudspråk och alla forumdeltagare är inte lika bra på engelska som du och jag. J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted April 13, 2009 Report Share Posted April 13, 2009 Jo "tyvärr":ironisk: är detta ett svenskt forum. Vi får hålla oss till svenskan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tourettes Posted April 15, 2009 Author Report Share Posted April 15, 2009 Jag ar svensk sjalv, men har bott i London i 7 ar nu, sa tappat lite svenska Sa ni far sta ut med lite svengleska Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted April 16, 2009 Report Share Posted April 16, 2009 Verkar inte vara det ända vi får stå ut med... :rodna: Jag har inget som helst problem med felstavningar och liknande så länge man försöker göra sig förstådd på svenska (Klarar man inte det är vårt forum kanske inte det rätta?) och gör sig mån om att använda ett någorlunda vårdat språk utan alltför mycket snedsprång i form av svordomar och annat som kan reta upp och förolämpa andra besökare. J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Posted April 16, 2009 Report Share Posted April 16, 2009 Låst på grund av att nyheten finns redan här. //Mikael Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts