Jump to content

Bli redaktör på ODP/Star Trek

Recommended Posts

Jag är redaktör inom Open Directory Project där vi manuellt lägger in kvalitetslänkar inom alla områden. Det är mycket jobb, men det är ett kul arbete också. Vi behöver IMM hjälp inom den svenskspråkiga Star Trek-sektionen och undrar därför om det är någon här som har lite tid över. Man f??r inget betalt (endast en person har betalt och det är han som sköter servern i Kalifornien) men man får möjlighet att samarbeta med ett 60-tal andra svenska redaktörer och samtidigt utveckla den svenskspråkiga delen av ODP.

För att bli redaktör måste man hitta 2-3 bra länkar på svenska som passar i just den kategori som man ansöker om. Du anmäler ditt intresse genom att klicka på bildlänken Bli redaktör längst ner på sidan.

Välkommen!

Man skall kunna området, det finns annars inga gränser när det gäller ålder. Okej, en fem-åring kanske är lite väl ungt, men jag tror nog att tonåringar passar väl in i arbetslaget.

Hänvisa gärna till mig när ni gör er anmälan, jag kallas där för petryd och är redaktör i hela World/Svenska.

• Create New...