Gå till innehåll
Nyhet

Special-DVD med massor av bakom scenen-material

Rekommenderade inlägg

För alla oss trekkers (och självfallet även för att tjäna en slant) så planerar nu Roddenberry Productions att producera en DVD med mer än 500 timmar av bakom scenen-material från samtliga TV-serier från TNG och framåt samt de första tio filmerna. Det här blir säkert en åtråvärd DVD för många och även om de ännu inte har nämnt Blu-ray, så är dörren inte heller stängd för detta. Materialet har ej tidigare publicerats för allmänheten, så det här är alltså mycket att se på för den sugne. Tyvärr är inget datum utsatt ännu, och man får väl räkna med att den ges ut i USA först för att testa intresset. Sorgligt nog är TOS inte med i detta material, av någon anledning, utan DVDn riktar sig till TNG-erans fans. Programledare för DVDn blir Eugene Roddenberry Gene Roddenberrys och Majel Barrett Roddenberrys son.

Källa

[ Till originalnyheten ]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Inget TOS, inga pengar från mig. Tycker det är dumt att släppa allt i ett enda box-set, är väl smartare att sälja dom individuellt? 1 DVD med TNG material, 1 DVD med DS9 material, 1 med filmerna etc.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Bästa är väl, för filmbolaget, att ge ut extramaterialet tillsammans med nya bluerayboxar en för varje serie. Då har ju trekkers ytterligare en ursäkt för att förnya sina serieboxar. Jag kommer nog köpa den nya special-dvdn då jag älskar bakom scenenmaterial.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg