Aike Posted June 10, 2009 Report Share Posted June 10, 2009 Såg idag i Discshops katalog att de säljer bioposters från Star Trek. 129 kr/styck eller 169 kr för två (tror jag). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted June 10, 2009 Report Share Posted June 10, 2009 (edited) Fina speciellt Spock mosaikaffischen. Jag har 5 st olika filmaffischer från senaste filmen. 4 st affischer, en med motiv av Nero, en Uhura, en Spock och en Kirk sitter uppe i min trapp. De hör ihop och bildar treklogo. Mina nya affischer är de som kan sitta i baklysta biomontrar, alltså vanligt tryck på ena sidan och spegelvänt tryck på baksidan. Är det sådana som finns på discshop eller är det enkeltryck? Edited June 10, 2009 by RoLaren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted June 10, 2009 Author Report Share Posted June 10, 2009 Vet inte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted June 10, 2009 Report Share Posted June 10, 2009 Lär nog tyvärr vara enkeltryck. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts