Nyhet Posted June 24, 2009 Report Share Posted June 24, 2009 Nio scener som inte fanns med i bioversionen av Star Trek släpps på dvd och blueray i höst. Bland annat scenerna när Spock föds och när klingonerna griper Nero efter attacken mot USS Kelvin. Här är en lista på alla i kronologisk ordning: Amanda föder Spock och talar med Sarek (fanns i första trailern men inte i filmen) Klingonerna fångar skeppet Narada och griper skurken Nero Unge Kirk, Johnny och hans morbror Frank bråkar och Kirk kör iväg i Corvetten Amanda och Sarek bråkar efter Spocks slagsmål Nero förhörs av klingonerna och flyr från fängelset Rura Penthe (Citatet "The wait is over" kommer härifrån.) Sarek och Amanda Sovrumscenen med Kirk och orionflickan samt Kobayashi Maru-testet (originalversionerna) Kirk ber om ursäkt till orionflickan Sarek ser Spock Prime Star Trek släpps någon gång i oktober eller november på dvd och blueray. Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted June 24, 2009 Report Share Posted June 24, 2009 Hoppas dom nu inte gör vad som börjar bli normen med dagens släpp, att Bluray får betydligt mer extramaterial än DVD-filmen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted June 25, 2009 Report Share Posted June 25, 2009 Jag har redan nu ställt mig i kö för denna DVD på CDon - den här måste komma med i samlingen, särskilt med så mycket extramaterial! Jag håller med The Holy Three om att extramaterialet bör vara i samma dignitet oavsett upplaga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted June 25, 2009 Report Share Posted June 25, 2009 Detta måste has! längtar till oktober... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted June 27, 2009 Report Share Posted June 27, 2009 Det blir definitivt bluerayutgåvan för min del. Längtar också till oktober. Då kommer dessutom Muse till stan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts