Jump to content

Recommended Posts

Posted

I alla officiella noteringar från Paramount står det att det är den 16-17 november som DVD- och Blu-ray-utgåvorna ges ut. Frågan är vilket som gäller - jag ställer in mig på det senaste datumet.

Posted

I alla officiella noteringar från Paramount står det att det är den 16-17 november som DVD- och Blu-ray-utgåvorna ges ut. Frågan är vilket som gäller - jag ställer in mig på det senaste datumet.

Menar du på filmens hemsida eller har du sett något från Paramount Home Entertainment här i Sverige?

I Storbritannien och USA är det ju helt klart den 17:e nov som gäller om man får tro Amazon. Samtidigt kan filmer släppas tidigare och senare på olika marknader. Jag köpte t ex Knowing från brittiska Amazon förra veckan. Den kom ut i början av augusti där, men släpps inte i Sverige förrän i september. I det fallet beror det dock på olika premiärdatum på bio.

Posted

Det var på Memory Alpha, enligt officiella pressmeddelanden från Paramount och en hel del tidningsartiklar på USA-marknaden. Alla säger att den i Europa kommer ut den 16 november och i USA den 17 november. Fast inget är ju skrivet i sten, det vet man ju.

• Create New...