Centerwall Posted August 18, 2009 Report Share Posted August 18, 2009 (edited) Senaste numret av Communicator dök ner i brevlådan idag - jag tycker det är väldigt trevligt att den fortsätter att hålla så bra och jämn kvalitet genom åren. Men jag undrar vad jag ska göra för att sluta hamna på bild... (med tanke på hur sällan jag dyker upp på treffar nu förtiden så känns ju inte min nuna så representativ...) Patrik Centerwall WCT # 146 Edited August 19, 2009 by Centerwall Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Novatron Posted November 22, 2009 Report Share Posted November 22, 2009 Senaste numret av Communicator dök ner i brevlådan idag - jag tycker det är väldigt trevligt att den fortsätter att hålla så bra och jämn kvalitet genom åren. Men jag undrar vad jag ska göra för att sluta hamna på bild... (med tanke på hur sällan jag dyker upp på treffar nu förtiden så känns ju inte min nuna så representativ...) Patrik Centerwall WCT # 146 Du komma på fler träffar så kan ju faktiskt chansen minska att du kommer med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Centerwall Posted December 7, 2009 Author Report Share Posted December 7, 2009 Senaste numret av Communicator dök ner i brevlådan idag - jag tycker det är väldigt trevligt att den fortsätter att hålla så bra och jämn kvalitet genom åren. Men jag undrar vad jag ska göra för att sluta hamna på bild... (med tanke på hur sällan jag dyker upp på treffar nu förtiden så känns ju inte min nuna så representativ...) Patrik Centerwall WCT # 146 Du komma på fler träffar så kan ju faktiskt chansen minska att du kommer med. Fast på den tiden jag gick ofta på treffarna hamnade jag alltid i Communicator då också. Men det är klart, då satt jag ju i styrelsen... :visslar: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted April 8, 2010 Report Share Posted April 8, 2010 Tänka sig - idag dök både Communicator och Star Trek Magazine ner i brevlådan. Riktigt kul läsning (i båda tidningarna) och det var verkligen uppskattat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts