Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad (redigerade)

Senaste numret av Communicator dök ner i brevlådan idag - jag tycker det är väldigt trevligt att den fortsätter att hålla så bra och jämn kvalitet genom åren. Men jag undrar vad jag ska göra för att sluta hamna på bild... (med tanke på hur sällan jag dyker upp på treffar nu förtiden så känns ju inte min nuna så representativ...) :rolleyes:

Patrik Centerwall

WCT # 146

Redigerad av Centerwall
  • 3 månader senare...
Postad

Senaste numret av Communicator dök ner i brevlådan idag - jag tycker det är väldigt trevligt att den fortsätter att hålla så bra och jämn kvalitet genom åren. Men jag undrar vad jag ska göra för att sluta hamna på bild... (med tanke på hur sällan jag dyker upp på treffar nu förtiden så känns ju inte min nuna så representativ...) :rolleyes:

Patrik Centerwall

WCT # 146

Du komma på fler träffar så kan ju faktiskt chansen minska att du kommer med.

• 3 veckor senare...
Postad

Patrik Centerwall

WCT # 146

Du komma på fler träffar så kan ju faktiskt chansen minska att du kommer med.

Fast på den tiden jag gick ofta på treffarna hamnade jag alltid i Communicator då också. Men det är klart, då satt jag ju i styrelsen... :visslar:

• 4 månader senare...

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa nytt...