Nyhet Posted September 4, 2009 Report Share Posted September 4, 2009 (edited) Alla elva Star Trek-filmerna, inklusive den senaste, släpps i en samlingsbox i november. Boxen kommer att finns både till dvd respektive blu-ray. Se den här respektive här på Discshop.se. Preliminärt releasedatum är den fjärde november. Källa [ Till originalnyheten ] Edited September 5, 2009 by Nyhet Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted September 4, 2009 Report Share Posted September 4, 2009 Jaha The Holy Three, köpa? ;) För mej som är en "ickesamlare"(min tolkning- köper filmer och serier mm men inte för att samla på dom) så fortsätter jag nog att köpa billigaste versioner av dylika saker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted September 4, 2009 Report Share Posted September 4, 2009 Är det de remastrade versionerna i boxen eller originalen? är det originalen så är det totalt ointressant för mig eftersom jag då skulle köpa 6 st filmer jag redan har Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted September 4, 2009 Report Share Posted September 4, 2009 Jaha The Holy Three, köpa? ;) För mej som är en "ickesamlare"(min tolkning- köper filmer och serier mm men inte för att samla på dom) så fortsätter jag nog att köpa billigaste versioner av dylika saker. Det är billigt att köpa dem i box om man inte har dem. Under 70 kronor/film (699:-) i dvdboxen tex. Sedan finns det ju alltid sätt att få tag i dem billigare. Men har man inte någon så är boxarna ett bra köp, i vilket fall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted September 4, 2009 Report Share Posted September 4, 2009 Helt sant! Dock så har jag redan 5 av filmerna och kommer inte att köpa alla (tror jag) men visst jag kan ju sälja mina och tjacka boxen hmmm nu blev det knepigt här... :blink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted September 4, 2009 Report Share Posted September 4, 2009 Jaha The Holy Three, köpa? ;) För mej som är en "ickesamlare"(min tolkning- köper filmer och serier mm men inte för att samla på dom) så fortsätter jag nog att köpa billigaste versioner av dylika saker. Haha, nä det blir nog inget köp för min del av denna boxen, trots att den är billig. Jag kör på dom klassiska 2-disc DVD'erna istället. Jag är en samlare men det är sällan jag köper filmer jag redan har. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts