Nyhet Posted September 8, 2009 Report Share Posted September 8, 2009 V-ödlorna, soldaterna från Aliens, Rovdjuret, Luke och Leia, borg och klingons, orcher från Sagan om ringen och soldater från företaget MNU i nya District 9 med många flera var alla med i den stora Dragon Conparaden som hölls i helgen. Se delar av den här tack vare youtubemedlemen dunegate08. Ett bildspel över deltagare i paraden går att se [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted September 8, 2009 Report Share Posted September 8, 2009 Jag tyckte jag såg en eller två star trek uniformer i början med. Men vad är det med amerikaner och parader egentligen? J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted September 8, 2009 Report Share Posted September 8, 2009 Det finns i bildspelet i den andra länken fler personer utklädda till Star Trek-figurer. Jag tror inte att hela paraden är uppladdad ännu, eftersom del 1,2 och 7 bara finns där. Men det finns fler filmer från paraden om man söker på "Parade Dragon con 2009". Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted September 8, 2009 Report Share Posted September 8, 2009 Ojoj! Det var varierande kvalité på bidragen. Favvoriten var nog den vuxne babyn och the big helmet!(Spaceballs) Och för er som lirat halflife så syntes också en "krabb-huvud". Såg ni det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts