Nyhet Posted September 18, 2009 Report Share Posted September 18, 2009 Creation, som står bakom en stor mängd av Star Trek- och övriga science fiction-konvent i USA och Storbritannien, stoppar ett sedan länge planerat konvent i Los Angeles som skulle ha gått av stapeln i november. De har misslyckats med att få ens en enda av skådespelarna från den elfte Star Trek-filmen att ställa upp, och hade haft målet att få en rad av de aktuella skådespelarna med på konventet. Los Angeles borde ha gett extra goda möjligheter till detta, med närheten till Hollywood och besvikelsen är stor bland fans och i företaget. Planerna fortsätter på konvent i Vancouver, San Fransisco och Chicago under 2010, tre städer som inte haft Creation-konvent sedan 2006. Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted September 18, 2009 Report Share Posted September 18, 2009 Kan det vara så att skådespelarna är missnöjda med creations regler och att de inte riktigt får möta fansen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted September 18, 2009 Report Share Posted September 18, 2009 Vad har creations för regler då? Har dom inte så kallade friskrivningsavtal med skådisarna om det är det du menar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted September 19, 2009 Report Share Posted September 19, 2009 Kan det vara så att skådespelarna är missnöjda med creations regler och att de inte riktigt får möta fansen? Det kan ju finnas otal med orsaker. Men jag kan tänka mig att många av dem är upptagna med inspelningar. De är ju inte beroende av Star Trek som vissa skådespelare fr??n tidigare serier var för att överleva. Sedan lär de ju ta rejält betalt, eftersom de är aktuella, så det kanske är pengafrågan som är avgörande (mycket troligt). En del är inte heller pigga på att bli förknippade med Trek helt och hållet. Jag tror inte Chris Pine kommer att göra så många konvent eller något alls av den anledningen. (Han har dessutom blivit utbuad av Star Trek-fans när man tillkännagav att han skulle spela Kirk. Antagligen för att han var mest känd för att ha varit med i Lindsey Lohanfilmer.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted September 19, 2009 Report Share Posted September 19, 2009 Samma sak hände med TNGskådisarna på deras första konvent. Rätt trist egentligen då jag tycker att trekkers om några ska vara mer öppna för nya ideer. Dessutom borde vi välkomna ny trek så trek inte dör ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts