Havanna Posted November 25, 2009 Report Share Posted November 25, 2009 Även om det kan tyckas märkligt så finns det en katt till salu här på detta forum. Tänker att här om någonstans borde det finnas någon som vill ta hand om denna mysiga katt. Sötaste kattungen med ett mycket speciellt utseende önskar komma till nytt hem där han får leka, utvecklas och få massor av kärlek. Ta chansen att få en kattungen med ett utseende som närmast kan förklaras med att någon Vulcan varit inblandad. Kattungen är 13 veckor gammal, van vid att vara ute och avvand från sin mamma. Han bor i södra Skåne och vill helst inte flytta alltför långt hemifrån. Kontakta mig gärna, jag skickar fler bilder vid seriöst intresse. Anna e-post: havanna@home.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted November 25, 2009 Report Share Posted November 25, 2009 Tittar man på färgskalan så tippar jag snarare på att det är Munkustrap eller Alonzo som har varit framme... Uuh vad pratade vi om nu igen? J. :knäpp: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thamupp Posted November 25, 2009 Report Share Posted November 25, 2009 vilken cool katt den måste vara ifrån vulcan :P tyvärr så bor jag för långt ifrån skåne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted November 25, 2009 Report Share Posted November 25, 2009 Diskussionen har inte med Star Trek att göra och jag flyttar därför hela detta ämne till "Ten Forward". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts