Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hej! Sci-fi spel/filmklubb i Sthlm söker medlemmmar..... någon som vill vara med? Vi brukar träffas 1-2 ggr månad och spela spel och se någon film....

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
×
×
  • Create New...