Crayle Posted June 26, 2002 Report Share Posted June 26, 2002 Hej! Sci-fi spel/filmklubb i Sthlm söker medlemmmar..... någon som vill vara med? Vi brukar träffas 1-2 ggr månad och spela spel och se någon film.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted June 27, 2002 Report Share Posted June 27, 2002 Ja vad kul får jag var med??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Essray Posted July 17, 2002 Report Share Posted July 17, 2002 Vad spelar ni för spel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bromma_Herman Posted August 4, 2002 Report Share Posted August 4, 2002 Jag vill vara med, Men jag har begränsad ekonomi så jag hoppas att det inte kostar nåt..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crayle Posted August 4, 2002 Author Report Share Posted August 4, 2002 Kostar 100 kr år, men så är det tillgång till massa Star Trek, massa sci fi, Mutant Chronicels och Kampen om Citadellet.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts