Nyhet Posted December 28, 2009 Report Share Posted December 28, 2009 (edited) Star Trek var 2009:s fjärde bästa långfilm visar en unik sammanställning av vad biobesökarna och de amerikanska filmkritikerna tyckte om årets utbud, skriver Awards Daily. Star Trek fick totalt 88,25 av 100 i medelbetyg baserat på kritikersajterna Rotten Tomatoes (95), Metacritics (83) och BFCA:s (93) betyg samt Internet Movie Databases betyg (82), som röstas fram av biobesökarna. Etta blev Pixars animerade Upp med 92,75. Klicka här för att se sammanställningen som är gjord av Awards Daily-läsaren Ziyad. [ Till originalnyheten ] Edited December 28, 2009 by Nyhet Link to comment Share on other sites More sharing options...
thamupp Posted December 28, 2009 Report Share Posted December 28, 2009 (edited) Det går inte att förstora bilden ;) EDIT: såg nu att bilden kom fram om man klickar på "Awards Daily" :P En välförtjänt 4:de plats för Star Trek men på min lista är den ju såklart 1:a :P Edited December 28, 2009 by thamupp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted December 28, 2009 Report Share Posted December 28, 2009 Jo, den bilden fick jag inte att funka som den skulle. Nu klickar man bara på här så kommer man till bilden. Och visst har filmen fått välförtjänta recensioner -- både av kritikerna och biobesökarna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted December 28, 2009 Report Share Posted December 28, 2009 Ja, det är en mästerligt gjord film, så det förvånar mig inte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts