Nyhet Posted January 16, 2010 Report Share Posted January 16, 2010 (edited) Först ville inte Star Trek-producenten JJ Abrams säga vad nästa film ska handla om. Men när Mtv:s reporter pressade honom och föreslog gorns sa han så här: -Jag måste erkänna att hela filmen bara handlar om gorns. Vi tycker det skulle vara kul att "go gorn". Titta här och diskutera nedan vad ni tycker om detta. Källa [ Till originalnyheten ] Edited January 16, 2010 by Nyhet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted January 16, 2010 Report Share Posted January 16, 2010 Skulle nog gissa att detta kan vara lite av ett skämt :P Men man vet aldrig... Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted January 16, 2010 Report Share Posted January 16, 2010 Givetvis ett skämt, men jag hoppas vi får se en Gorn skymta förbi i någon scen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted January 16, 2010 Report Share Posted January 16, 2010 Jo, samtidigt hade det kanske varit kul med Gorn som fiende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted January 16, 2010 Report Share Posted January 16, 2010 Gorn är sura på fed typerna för att de försöker ta över Gorns teritorium. Gorn skaffar jättestort och jättefarligt skepp som egentligen bara är en gammal pensionerad fraktpråm på steriodier vilket naturligtvis inte Kirk och co tycker om vilket leder till att Kirk dödar Gorn bossen efter att denna ha bordat enterprise och dödat halva besättningen. Happy ending... Manuset klart, var är mina $10 miljoner? :P :P :P :blink: J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts