Apulse Posted January 18, 2010 Report Share Posted January 18, 2010 Satt och glodde lite på DS9 och mina gamla tankar om Defiant kom igång igen. På dom flesta skeppen så har man fått ett perspektiv på dess storlek men när det gäller Defiant så blir man lite vilse (Antagligen för det inte har några fönster). Min fråga är: Hur stort är Defiant? 1. Hur många våningar? 2. Population? 3. Längd, bredd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted January 18, 2010 Report Share Posted January 18, 2010 Det mesta finns nog här: http://memory-alpha.org/en/wiki/Defiant_class De jag hittade snabbt på sidan: Antal däck: 4 Besättning: cirka 50 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted January 18, 2010 Report Share Posted January 18, 2010 Spela DS9 The fallen så får du kuta runt rätt ordentligt i Defiant! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts