Nyhet Posted March 19, 2010 Report Posted March 19, 2010 Ledmotiven från Originalserien, Deep Space Nine och Voyager och The Next Generation hördes i förra veckan utanför Buckingham Palace i London. Det var brittiska drottningens vakter som vid ett vaktbyte spelade ett Star Trek-medley. Tyvärr hade de ingen sångare som kunde framföra sången i Enterprises ledmotiv;) [ Till originalnyheten ]
Mr Trek Posted March 19, 2010 Report Posted March 19, 2010 Vill tillägga att vi faktiskt hörde musik från Star Trek 7: Generations där ;)
Unkas Posted March 20, 2010 Report Posted March 20, 2010 Star Trek fins överallt i dag. Fräckt, mycket fräckt.
thamupp Posted March 21, 2010 Report Posted March 21, 2010 Häftigt! Tänk så kommer Viktoria och Daniel gifta sig till Star Trek musik!
Recommended Posts