Jump to content

Brittiska drottningens vakter spelade Star Treks ledmotiv vid vaktbyte


Recommended Posts

Posted

Ledmotiven från Originalserien, Deep Space Nine och Voyager och The Next Generation hördes i förra veckan utanför Buckingham Palace i London. Det var brittiska drottningens vakter som vid ett vaktbyte spelade ett Star Trek-medley. Tyvärr hade de ingen sångare som kunde framföra sången i Enterprises ledmotiv;)

[ Till originalnyheten ]

×
×
  • Create New...