Jump to content
Sign in to follow this  
Nyhet

Personnytt

Recommended Posts

• Ron Perlman (Viceroy i Star Trek Nemesis) har fått rollen som Conans far Corin i den kommande nya Conan-filmen. Med i filmen är även Rachel Nichols (Gaila i Star Trek) och Jason Mamoa (Stargate Atlantis). Inspelningen har precis startat under ledning av regissören Marcus Nispel. (+)
  • J.T. Tepnapa, som spelade Hikaru Sulu i Star Trek: Phase II, kommer att regissera en oberoende film som spelas in i Seattle denna sommar. Manuset är skrivet av Carlos Pedraza som också hjälpte till med avsnittet Blood and Fire i New Voyages. Filmen ges ut 2011 - den lär inte komma till Sverige, om man inte direktimporterar själv förstås. (+)
  • Leonard Nimoy tror inte att han är med i framtida Star Trek-filmer. Detta säger han i en intervju med Calgary Herald: "Jag ser inte att detta kommer att hända. Jag är nöjd. Jag är glad och inte ledsen. Jag känner det som att jag haft en underbar resa med karaktären i 44 år." (+)

[ Till originalnyheten ]

Jag dissade precis V i ena annan tråd och förklarade hur jag inte gillar remakes, och det står jag fast vid, men skådespelarna i den nya Conan-filmen får mig nyfiken, det måste erkännas. Både Ron Perlman och Jason Mamoa är skådespelare jag uppskattar. Jason var bra i Atlantis och Ron är enaståene i mängder av filmer.

Att Mamoa är nya Conan tycker jag är skrattretande, större B-skådis, alternativt dagtidssåpa-skådis får man ju leta efter. Nej, det är inte en film jag ser fram emot.

Angående Nimoys uttalande är det lite bittersött.

Sign in to follow this  

• Create New...