Jump to content
Sign in to follow this  
Nyhet

Khan utsätter Tiger Woods för sin vrede

Recommended Posts

Ligger inte trekkers lite efter här? TW verkar vara på bättringsvägen som person. Sådana här skämt var inne för fyra månader sen...

Mest onödiga nyheten jag har sett här på databasen tror jag...

Edited by Mr Trek

Har du inte sett nikes nya reklam med han? Det är ju från den denna parodin kommer ifrån :P

Själv tyckte jag inte det var speciellt roligt, fattar inte grejen med Tiger Woods. Vem bryr sej om han var otrogen? (Tydligen många...)

Precis, dom hade inte kunnat göra parodin för fyra månader då reklamen inte var släppt förrän någon vecka sen. Tyckte den inte var överdrivet rolig och reklamen måste höra till en av de sämsta någonsin.

Tiger är en typisk kändisnolla som gjorde allt för att rädda sitt rykte & karriär, ungefär som Kate Moss när hon ertappades med lite vitt på snoken. "Jag skäms jättemycket, förlåååååt" - Ja, nu när du åkt fast ja, du kunde inte reflekterat över dina snedsteg innan det blev en världsnyhet?

Damage control, som det kallas.

Och flaming är väl förbjudet här? Tiger ska soelangolf, då är han ingen nolla.

Hade han varit världskändis i Tennis hade du nog inte sagt något ;)

Borde kanske vetat bättre innan jag hoppade på GOLFproffset som även råkar ha ett namn som är besläktat med KATTER ;)

Nej, han är en ängel den där Tiger, svärmödrarnas dröm.

Min anmärkning om flaming var faktiskt mot nyheten, inte mot dig The Holy Three :P ^

Hade det varit William Shatner hade säkert du varit framme dock ;)

Jag tycker också att Tigern har betett sig som en skitstövel, men att vara på honom som folk har varit är jävligt fånigt! Fast det värsta är att hans barn och fru blivit förföljda, som han säger så var det han som gjorde det och inte dem! Han har genomgått terapi och verkar kunna vara på bättringsvägen. Men kändisnolla är fel, han har ju något utanför att bara vara kändis, nämligen ett av världens bästa golfspel!!

Och jag tror nog att jag skulle försvarat Roger Federer också, förföljelse på detta sättet förtjänar ingen.

Edited by Mr Trek

Njae, Shatner är ju känd för att vara självkritisk, pardoderar ju sig själv ganska ofta och jag är mycket väl medveten om att hans beteende skulle kunna bättras, har gett honom några kängor själv. Hade det var Nimoy dock, ja då j****r :w00t:

Videon i sig är ju absolut inte flaming, blir det sett som det finns det ju ingen gräns längre över vad som kan anses vara flaming.

Jag bryr mig faktiskt inte om vad sportstjärnor gör. Det är väl hans och frugans ensak om han har 100 älskarinnor vis sidan om. Det har inget med sporten att göra så länge han inte smutskastar just den sporten han är känd för. Detsamma gäller trekkändisar. Jag bryr mig nog inte så mycket om hur de är IRL utan hur de sköter sitt jobb. Om de smutskastar Star trek, då blir jag isk. Alla Star Trekskådisar har mycket att tacka genren och fansen. Utan oss vore de nollor.

Dock kan jag inte låta bli att följa Shatners och Nimoys företeelser och letar gärna upp youtubeklipp med dem. gränsen går vis paparazziposter, som jag vägrar att stötta. Även biografier skrivna av STskådisar intresserar mig. Det är intressant hur de uppfattade produktionen av Star Trek, kändisskapet och deras tankar. Shatner och Nimoy är ju väldigt beskyddande när det gäller sina karaktärer och genren.

Angående filmklippet, kanske inte så humoristiskt, men det är alltid kul att höra bitar från filmen och speciellt "KAHN!!! kahn!"

Videon har jag inget emot (tror jag) men sådana ord ska ingen sportsman behöva tåla, även om han har gjort en eller flera dumheter. Och, ja, det hade varit precis lika mycket på gränsen till flaming om det hade gällt Federer eller Anja Pärsson eller vem det nu vara vara månne. *Undrar vad en tiger och katterna i cats har gemensamt* J.

Jag menade att de inte skulle vara där de är nu. Med miljontals fans och få de fördelar och rikedomar som följer med trekkändisskapet. Ingen människa är egentligen en nolla med definition betydelse och värde.

Syftade inte på dig, utan Supreme ;) Som person är han en *SJÄLVCENSUR DÅ DET ANSES FLEJMING* enligt mig, vare sig han är framgångsrik eller ej. Han får noll respekt av mig efter ett sånt beteende och förtjänar varje känga han får.

Jag gillar inte alls vart den här debatten är på väg så därför stänger jag denna tråd. Vill ni fortsätta diskutera Tiger Woods så får ni göra det i Ten Forward (under förutsättning att ni följer reglerna om flaming.)

Anser ni att jag eller någon annan har gjort något fel i denna debatt så är ni välkomna att ta det via PM. End of transmission. J.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...