Dawiz Posted June 25, 2010 Report Share Posted June 25, 2010 Hej alla Star Trek fans Jag är ny på forumet men kom hit för att presentera min lilla video jag nyss färdigställt. Det började med att jag skrev ett eget Star Trek tema och ville visa det via youtube. Detta kräver ju även visuell presentation så jag tänkte att jag kanske borde lära mig litet om Adobe Premiere. Vad som startade som ett enkelt projekt slutade med flera månaders arbete för en visuell presentation som nu ser ganska bra ut, för att vara gjord av en amatör. Hoppas ni alla gillar den /Chris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
To'E'Cra Posted June 25, 2010 Report Share Posted June 25, 2010 Riktigt snyggt! Är väldigt imponerad! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted June 25, 2010 Report Share Posted June 25, 2010 Ja, mycket välgjort. Du borde tipsa Trekmovie.com om den. Och vi kan länka till den på nyhetsframsidan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dawiz Posted June 26, 2010 Author Report Share Posted June 26, 2010 Ja, mycket välgjort. Du borde tipsa Trekmovie.com om den. Och vi kan länka till den på nyhetsframsidan. Tack. Skall kolla upp Trekmovie.com. Ni får gjärna länka den på nyhetsframsidan. /Chris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pela Posted June 26, 2010 Report Share Posted June 26, 2010 Riktigt snygg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted June 26, 2010 Report Share Posted June 26, 2010 Har du tänkt att säljat temat eller är det bara gjort på skoj? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dawiz Posted June 28, 2010 Author Report Share Posted June 28, 2010 Har du tänkt att säljat temat eller är det bara gjort på skoj? Tja... Detta e gjort mest som en presentation av min musik. Vet inte hur denna site fungerar, men skulle gärna göra mitt tema tillgängligt för download som mp3 här. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted June 29, 2010 Report Share Posted June 29, 2010 Jag vet inte om det går. Skicka ett meddelande till Jocke (sajtens ägare) så får du nog svar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts