Essray Posted September 12, 2002 Report Share Posted September 12, 2002 Någon här på forumet som använder startrek.net som internetleverantör? Jag planerar nämligen att själv skaffa internet och undrar om det är något att ha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted September 12, 2002 Report Share Posted September 12, 2002 Det kostar 21,95 USD (ca 200:-) per månad. Dessutom verkar de vid registreringen enbart godkänna kanadensiska och USA-adresser. Jag kan därför inte se att det är möjligt för oss svenskar att anlita deras tjänster, som vanligt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Borg Posted September 12, 2002 Report Share Posted September 12, 2002 Nä, de måste finnas som en basis i Sverige om de ska kunna installera och så. Och det går inte som det ser ut nu. Men det hade varit trevligt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Excelsior Posted September 13, 2002 Report Share Posted September 13, 2002 Jag undrar vilka fördelar man hade fått ur Star Trek-synvinkel... Kanske en webbläsare som ser ut som LCARS meny system? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Essray Posted September 13, 2002 Author Report Share Posted September 13, 2002 Man får en Trek-webbläsare, en hemsida på startrek.net, och en e-postadress som slutar på @startrek.net. Sedan får man tillgång till en massa roliga småprogram med trek-anknytning. Och så internet-uppkopplingen förstås (antingen "Warp speed"=bredband eller "Impulse speed"=56K) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Borg Posted September 13, 2002 Report Share Posted September 13, 2002 Jag vill ha det bredbandet. Ta mitt pico o pack o drar utomlands... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts