Jump to content

Känslo- & inläggsikoner

Recommended Posts

Jag tänkte passa på att idag starta en diskussion om känsloikonerna på forumet, eftersom smiley:n fyller 20 år idag. Alltså ur-smileyn, :-).

Jag har funderat lite och kommit fram till att det nästan bara finns glada och arga ikoner. Det finns förvisso några fler än så, men jag tycker att det saknas en ikon för rädsla. Sedan undrar jag också vad " :ph34r: " betyder egentligen. Vad tycker ni?

Essray, tyvärr så har jag inte någon rädd känsloikon.

Jag kan väll lägga in några st inte så glada ikoner i klickbara-rutan, om ni nu vill det.

Personligen så gillar jag dom här känsloikonerna, men det är väll kanske inte så konstigt :w00t:

Tänkte att man kunde utöka denna diskussion till att även omfatta inläggsikonerna. (Ngn forumledare kanske kan ändra i överskriften?).

Jag har nämligen några förslag på den punkten: Återinför commbadge-ikonen(vore kul med en tng också), men ha även kvar nuvarande defaulten. Sedan vore det trevligt om det fanns en UFP-ikon också, samt någon Vulcan-ikon, t ex IDIC.

Tänkte att man kunde utöka denna diskussion till att även omfatta inläggsikonerna. (Ngn forumledare kanske kan ändra i överskriften?).

Jag har nämligen några förslag på den punkten: Återinför commbadge-ikonen(vore kul med en tng också), men ha även kvar nuvarande defaulten. Sedan vore det trevligt om det fanns en UFP-ikon också, samt någon Vulcan-ikon, t ex IDIC.

Noterat, ska se vad jag kan göra :)

Det är de som ser ut så där  va?: :jemhadar: .

Med i DS9, antar jag? Har ju nte sett så mkt av den serien. :(

Varför finns det inga Cardassiska skepp?

Japp det är dom :jemhadar: :jemhadar: :jemhadar: :jemhadar:

Jag undrar också vi vill har cardassian skepp :cardassian: :cardassian:

Varför finns det inga Cardassiska skepp?
Jag håller på och kollar på vilka fler inläggsikoner vi kan ha. Antagligen så dyker det upp några nya till v1.1, finns med på min att göra-lista :)

Jag tycker att inläggsikonerna också borde vara inklickningsbara

Återigen, detta är något som jag får på kolla på till v1.1

• Create New...