Nyhet Posted October 17, 2010 Report Share Posted October 17, 2010 (edited) Producenten Damon Lindelof följer med i diskussionen på nätet om vem som ska vara skurken i Star Trek 12. Men att ge besättningen plats är det viktigaste. -Star Trek handlar inte om skurkarna, utan om besättningen och deras relation med varandra. Om skurken hjälper till med det och gör dem levande, då har vi slagit en home run, säger han till Collider.com. Angående filmen så twittrade manusförfattaren Roberto Orci tidigare i veckan att de nu har börjat att skriva manuset till nästa Trekfilm som har premiär i juni 2012. Källa [ Till originalnyheten ] Edited October 30, 2010 by Nyhet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flashtrekkie Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 då hinner man se den innan jorden går under :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted October 22, 2010 Report Share Posted October 22, 2010 -Star Trek handlar inte om skurkarna, utan om besättningen och deras relation med varandra. Exakt. Man måste inte alltid ha med skurkar för att göra en bra film. Det skulle vara intressant att se en Star Trek-film utan skurkar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted October 22, 2010 Report Share Posted October 22, 2010 Sant, men Abrams har sagt att han inte vill ha naturen eller någon form fenomen som konfliktskapare. Han förstod inte hur de skulle kunna slåss mot "evil wind". Så jag tror inte att filmen inte kommer ha någon skurk. Khan eller klingoner tror jag är nästan garanterat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted October 23, 2010 Report Share Posted October 23, 2010 Jag kan tänka mig att det blir en "internal conflict" historia, kanske om några Vulcaner som gör revolt för att de är "missnöjda" med att deras planet sprängdes i miljoner bitar. Kanske rentav Khan kan komma in där på något vänster? J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts