Gå till innehåll
Aike

Delade forumtrådar på Facebook

Rekommenderade inlägg

Tycker det verkar lite underligt vilka trådar som delas på Facebook här på forumet. Nu när jag kollade i högerrutan när man har forumöversikten uppe, så är det riktigt gamla trådar som delas ofta. Det är inte det jag hade väntat mig.

Ser till exempel du Jocke vilka det är som delar trådarna? Är det medlemmar på forumet eller gäster? Jag kan se att jag har delat en tråd själv, men inte något annat.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jo, det gör det, men det finns ingen logik i att den mest delade tråden är fem-sex år gammal och handlar om Enterprise. Finns det verkligen tjugo stycken Enterprisefans som gör det när diskussionerna här i övrigt nästan är död när det gäller den serien.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Delade länkar är inte bara länkar som delas till Facebook utan det är till alla tjänster som visas vid "Dela med dig av detta ämne" som finns längst ner i varje ämne. Väljer man att ladda ner, skriva ut eller maila ämnet så loggas även det som en delning av ämnet.

Det är nästan helt uteslutande gäster och vissa bottar som delar länkar från forumet.

Varför man delar gamla ämnen mest vet jag inte.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu