Nyhet Posted November 25, 2010 Report Share Posted November 25, 2010 (edited) Chris Pine (Kirk) vet inget om handlingen i Star Trek 12. Men han har talat med producenten JJ Abrams som är euforisk. - Han är så upprymd att han var som ett barn i en godisaffär, säger Pine till Digitalspy. Se hela intervjun nedan, som gjordes i samband med Unstoppables brittiska premiär. <object width="480" height="385"><param name="movie" value=" /><param name="allowFullScreen" value="true" /><param name="allowscriptaccess" value="always" /><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385" /></object> [ Till originalnyheten ] Edited November 30, 2010 by Nyhet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted November 25, 2010 Report Share Posted November 25, 2010 Jag längtar redan... men jag hoppas på en mer Star Trekkig film, förra var mest en jättebra vanlig film tyckte jag, den var inte så trekkig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted November 25, 2010 Report Share Posted November 25, 2010 Jag håller med dig Mr Trek. Mer klassisk Star Trek i nästa film. Men jag skulle gissa att den kommer att fortsätta i samma still som förra filmen. Den som håller ut får se. ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted November 25, 2010 Report Share Posted November 25, 2010 Kan dom inte hoppa tillbaka till den "riktiga" tidslinjen..sa puritanisten ;)Som det är nu så vattnas star trek ut långsamt. Visst det kan lyftas av en bra story men man måste nog knyta an lite till "gamla" star trek bättre(för dom kan inte ha med orginal TOS -folket i alla filmer TYVÄR) på något vis om detta inte ska bli bara en utdöende oorginell sci-film-serie. (Jo jag tyckte den förra filmen var jättebra fast då som en sci-rulle mest) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts