Nyhet Posted January 23, 2011 Report Share Posted January 23, 2011 (edited) Har du någon gång tittat på en Star Trek-film och plötsligt insett att du inte vet vilken film det är du tittar på? Då skall du använda nedanstående snabbschema för detta ändamål (klicka på bilden för en större version). Allt blir klart som korvspad! Källa [ Till originalnyheten ] Edited January 23, 2011 by Jocke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted January 23, 2011 Report Share Posted January 23, 2011 Jag har aldrig haft ovanstående bekymmer. Men sparar bilden till ålderns höst ifall minnet börjar svika. :lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted January 23, 2011 Report Share Posted January 23, 2011 LOL!!! Den var bra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fleetadmiral Posted January 27, 2011 Report Share Posted January 27, 2011 (edited) Jag tror jag ska spara den tills seniliteten börjar bli för svår. Edited January 27, 2011 by Fleetadmiral Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts