Fröken A Posted October 6, 2002 Report Share Posted October 6, 2002 Är det någon annan än jag som har tittat på det tecknade barnprogrammet Captain Star kl 1835 på onsdagar i Ettan? Det är ett helt utflippat brittiskt program som handlar om den självgode Captain Star och hans besättning: First Officer Scarlette, Navigator Black och Atomic Engine Stoker "Limbs" Jones. De har åkt runt i rymden, upptäckt nya världar, döpt dem och sedan sålt saker till dem. Efter detta hamnade de på en öde planet där Star väntar på nya order. På planeten råkar de ut för det ena konstiga efter det andra. Kolla in den här serien om ni inte redan gjort det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ensign jones Posted October 6, 2002 Report Share Posted October 6, 2002 Har sett det ca10 gngr! Uniformerna misstänkt lika dom i tos och star en viss kirk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sweetycow Posted October 6, 2002 Report Share Posted October 6, 2002 Jag tycker att serien verkar vara allmänt skum. Såg ett avsnitt för ett tag sedan, men kommer nog inte att titta på serien igen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lieutenet Lind Posted October 9, 2002 Report Share Posted October 9, 2002 åå man har ju just missat det typ.. men jag ska kicka in det nästa vecka.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Borg Posted October 9, 2002 Report Share Posted October 9, 2002 Är den bra gjord tekniskt sett, eller är det bara plog allting? Får väl ta och kolla in den om jag har tid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fröken A Posted October 31, 2002 Author Report Share Posted October 31, 2002 Nå, vad tyckte vi om senaste avsnittet? Rådiggade ju den där killen me tre ögon, Quilt... Hemskt med bortförseln av Jones, tycker ni inte? vet nån om man kan köpa dom där avsnitten nånstans? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Essray Posted November 6, 2002 Report Share Posted November 6, 2002 Ssåg lite av det avsnitt som gick idag. Såg två Star Trek-ripoffs, dels sättet hans loggbok lästes upp, och så det där bandet som tjejen hade (misstänkt lik en viss klingon på Enterprise-D/DS9 :klingon: ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts