Nyhet Posted May 4, 2011 Report Share Posted May 4, 2011 (edited) Fox har nu släppt en sammanställning av kortare avsnitt från science fiction-filmen Terra Nova som går upp som miniserie senare i höst i USA. Serien som produceras av Star Trek-veteranen Branon Braga och Steven Spielberg handlar om en familj som reser tillbaka 85 miljoner år i tiden (från år 2149) för att undkomma skövlingen av Jordens resurser. I rollerna finns bl.a. Jason O'Mara (Grey's Anatomy och CSI) och Steven Lang (hårdingen från Avatar). [Klicka på Källa för att visa trailern] Källa [ Till originalnyheten ] Edited May 4, 2011 by Nyhet Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlmostHuman Posted May 4, 2011 Report Share Posted May 4, 2011 Det ser väl helt okej ut. Blir väl till att ta sig en titt framöver. Verkar bli lite episkt, men jag hoppas på att det inte blir för storslaget. Jag uppskattar mer när SF får lov att vara lite kantigt, skitigt och sticka ut, än när det är rent, prydligt och tillrättalagt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fleetadmiral Posted May 4, 2011 Report Share Posted May 4, 2011 (edited) Jag tycker det ser ganska roligt ut med en riktigt sur T-Rex som förföljer några personer i bil som säkert är nära att göra i byxan. Edited May 4, 2011 by Fleetadmiral Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted May 4, 2011 Report Share Posted May 4, 2011 Undrar om man får se Mr AtoZ också... All or yesterdays... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts