Jump to content
Sign in to follow this  
Nyhet

William Shatner avstängd från Google+

Recommended Posts

William Shatner (Kirk) stängdes nyligen av från det sociala nätverket Google+. Orsaken var att flera användare hade flaggat hans konto som fejk, skriver Hindustantimes.

Shatner twittrade följande om avstängningen:

"Saying hello to everyone apparently is against the rules maybe I should say goodbye?"

Shatner fick sitt konto återaktiverat några timmar efter avstängningen.

Källa

[ Till originalnyheten ]

Vad tycker du om tjänsten så här långt? Såg enligt länken du postade mer lätthanterligt än Facebook. Och hur fick du din inbjudan?

Jag testar det för att se om det är något bättre än Facebook - än så länge är det dock alldeles för få jag har i mina listor för att jag skall känna mig säker på G+. Enklare än Facebook, som blivit alltför belamrat med smågrejer för att det skall vara riktigt överskådligt, men ibland lite för enkelt. För oss som använder Googles produkter i överflöd kommer detta bli det bästa stället för att integrera alla mina dokument, e-brev, facebook (japp, det går att integrera), statusuppdateringar på Google+, Picasa-foton, etc.

Så, kort sagt: Jag vet inte än...

Min inbjudan fick jag av min syster. Det är nu öppnat så att många kan få inbjudan, än så länge har alla mina kompisar som jag bjudit in kunnat slutföra det.

Sign in to follow this  

• Create New...