Nyhet Postad 27 Juli, 2011 Rapport Postad 27 Juli, 2011 (redigerade) <strong>JJ Abrams har precis återvänt från sin semester och har nu börjat arbeta med Star Trek 12, skriver Deadline.com. Även om inget är bekräftat antyder sidan att Abrams kommer att regissera filmen.</strong> Deadline.com uppger också att "det inte finns någon chans att filmen har premiär den 29 juni 2012". I stället får vi vänta tills december 2012 eller sommaren 2013. G.I. Joe: Retaliation, uppföljaren till G.I. Joe: The Rise of Cobra, kommer i stället snart att utannonseras som filmen som får Star Treks premiärdatum. Källa [ Till originalnyheten ] Redigerad 3 Augusti, 2011 av Nyhet Fixat tags
Mr Trek Postad 28 Juli, 2011 Rapport Postad 28 Juli, 2011 Den skjuts bara upp mer och mer Hoppas verkligen att den blir riktigt bra om vi ska behöva vänta i två år till.
commander ricochet Postad 28 Juli, 2011 Rapport Postad 28 Juli, 2011 Oavsett varför det är så, så är det alldeles för glest mellan filmerna! Att ha 3 år mellan filmerna tjänar dom inte på. Det skulle vara max två år tycker jag. Personligen hade jag gärna sett en varje år men där tror jag att kvalitén blir lidande om man gör så.
Aike Postad 28 Juli, 2011 Rapport Postad 28 Juli, 2011 Det tycker jag med. Tyvärr är det så att Iron Man och Transformers är mer lönsamma än Star Trek, så dessa prioriteras. Förhoppningsvis blir dock Treks kvalitet högre med längre produktionstid.
The Holy Three Postad 28 Juli, 2011 Rapport Postad 28 Juli, 2011 SOMMAREN 2013?!?!?!?! Det är ju fyra år efter första kom ut om det blir så sent! Nej, jobba på nu så vi har den till nästa vinter åtminstone.
Rekommenderade inlägg