Nyhet Posted November 9, 2011 Report Share Posted November 9, 2011 Garrett Wang (Kim) träffade William Shatner för första gången 2010. Men mötet blev inte vad han hade hoppats på, skriver Treknews.com. De stötte på varandra på Tulsa Trek Show bakom scenen där gästerna tar det lugnt innan och efter sina framträdanden. -Jag gick fram till honom och sa: "Mr Shatner, äntligen får jag träffa dig". Hans handslag var som en våt fisk som om han var drottningen av England eller nåt. Så han ger mig det och sedan mitt under det så drar han bort sin hand och torkar av den på sin skjorta. Jag såg rött, och jag ville slå hans feta mage då. Jag älskar kapten Kirk, men jag kan inte stå ut med William Shatner. Så ska man inte behandla någon. Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted November 9, 2011 Report Share Posted November 9, 2011 Löjlig anledning till att hata någon, tycker jag. Kan det vara så att Shatner tyckte själv att hans hand var som en våt fisk och ville torka av den, speciellt efter att sett Wangs min? Man bör väl kanske ge en person mer än ett handslag innan man bedömer huruvida personen i fråga är trevlig eller inte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted November 9, 2011 Report Share Posted November 9, 2011 Omoget uttalande av en medelmåttig skådis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted November 9, 2011 Report Share Posted November 9, 2011 Visst är det en uttalande man kan ha mycket åsikter om. Men jag misstänker att Garrett hade höga förväntningar på mötet, och så blev det inte alls som han trodde. Kanske han i sin besvikelse då sa några förhastade ord. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts