Jump to content

Nichelle Nichols & Michael Dorn @ Collectormania 18 Milton Keynes 1-3 juni

Recommended Posts

Posted

Det har jag. Fick först svaret att biljetterna förmodligen inte kommer säljas slut under dessa två dagar och att resterande biljetterna kommer säljas på mässan. Men nu är det ju så att alla inte är där på fredagen och speciellt inte vid öppningsdags, så det var en dålig ursäkt. Borde åtminstone kunnat göra så att man kan boka en biljett online och sen få hämta ut den på mässan.

• 2 weeks later...
Posted

Det har varit en skrämmande stor mängd gäster som varit tvungna att ställa in de senaste veckorna. Varje gång man gått in i forumet har man fått en klump i halsen när man sett en ny "Guest Cancellation" varannan dag, men sedan kunnat andas ut när man sett att namnet efter det inte är Nichelle Nichols.

Nu kan man förmodligen sluta noja över att hon skulle ställa in, när man läst hennes senaste twitter inlägg:

About to take off from LAX - headed to London, then on to Collectormania Milton Keys! Hope to see you there!collectormania.com/miltonkeynes/

Jag funderar fortfarande på att åka. Har faktiskt råd med båda två då jag sedan ett x antal år tillbaka har sparat undan pengar just för resor av den här digniteten.

Antar att det inte blir någon Collectormania för dig den här gången?