Nyhet Posted June 3, 2012 Report Share Posted June 3, 2012 I torsdags togs de första spadtagen för Paramounts nya nöjespark i Spanien. I den kommer det finnas Star Trek-attraktioner, skriver Trekmovie.com. I parken kommer det att finnas fem sektioner, varav en kommer att vara kopplad till Star Trek och kallas för Plaza Futura. Parken byggs i Alhama de Murcia. Bilder ser du här. En promovideo på spanska om parken ser du nedan. &feature=player_embedded Källa 2 [ Till originalnyheten ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Star-3 Posted June 3, 2012 Report Share Posted June 3, 2012 Ja vem vill inte åka berg och dalbana i warp hastighet ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted June 3, 2012 Report Share Posted June 3, 2012 Verkar mer vara en Paramount park än en star trek dito, ala Disneyland alltså. Och gissningsvis kommer det mesta att vara på spanska. J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted June 3, 2012 Report Share Posted June 3, 2012 Här har man plagierat Disneyland rakt av ser det ut som. Vi får hoppas att Space Mountain Star Trek är lika bra som på Disneyland Paris. Jag kan inte tänka mig annat än att man kommer kunna få engelskt tal på vissa attraktioner. Så är det i alla fall på Disneyland Paris. I USA är attraktionerna även på spanska. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted June 3, 2012 Report Share Posted June 3, 2012 Tycker det ser häftigt ut. Frågan är bara räcker Paramounts namn till få en park att gå runt i Europa. Jag är tveksam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted June 3, 2012 Report Share Posted June 3, 2012 Givetvis kommer jag åka dit när de har öppnat. För några år sedan fanns det Paramountparker i USA men de tycks ha försvunnit och sålts till SixFlags mm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts