dark.dreams Posted September 6, 2012 Report Posted September 6, 2012 (edited) ... _________________________________ Här diskuteras SF-mäsan i Stockholm som äger rum 1-2 december. Gäster:David Prowse - Darth VaderGeorge Lazenby - James BondKane Hodder - Jason (Friday The 13th)Jane Badler - Diana (V)Lorenzo Lamas - Lance Cumson (Falcon Crest)David Faustino - Bud Bundy (Våra Värsta År)Jake Busey - Ace Levy (Starship Troopers) http://www.scifiworld.se/ http://www.facebook.com/scifiworld.se /Commander Michels Edited November 3, 2012 by Commander Michels Ingress
dark.dreams Posted October 22, 2012 Author Report Posted October 22, 2012 (edited) ... Edited October 30, 2012 by dark.dreams
The Holy Three Posted October 22, 2012 Report Posted October 22, 2012 Jane Badler!! Riktigt bra gäst för egen skull, lutar nog mot att jag åker om jag får med mig någon mer.
Aike Posted October 22, 2012 Report Posted October 22, 2012 Lorenzo Lamas vad gör han för femtielfte gången på sf-mässan? Har han gjort någon sf över huvud taget?
dark.dreams Posted October 23, 2012 Author Report Posted October 23, 2012 (edited) ... Edited October 30, 2012 by dark.dreams
The Holy Three Posted October 24, 2012 Report Posted October 24, 2012 Lorenzo Lamas vad gör han för femtielfte gången på sf-mässan? Har han gjort någon sf över huvud taget? Tror att han (hör och häpna!) bara varit där en gång tidigare. Var på den mässan och såg aldrig någon i hans kö.
dark.dreams Posted October 28, 2012 Author Report Posted October 28, 2012 (edited) ... Edited October 30, 2012 by dark.dreams
Aike Posted October 28, 2012 Report Posted October 28, 2012 Ja, ok Lamas har bara varit där en gång tidigare. Det var inte som hans andra ständiga gäster. Badler är en bra gäst. Lazenby likaså. Även om han var på mässan i Göteborg i vintras.
RoLaren Posted October 29, 2012 Report Posted October 29, 2012 Zzzzzzzzzzzzzzz den enda av intresse är Badler.
The Holy Three Posted October 29, 2012 Report Posted October 29, 2012 Ska jag till Sthlm kanske jag får med mig Bondväskan denna gång som Lazenby då får signera.
ghost Posted October 31, 2012 Report Posted October 31, 2012 Nya gäster: David Faustino och Jake Busey.
RoLaren Posted October 31, 2012 Report Posted October 31, 2012 Bra gäster måste jag säga Vilka här förutom jag ska gå på mässan?
The Holy Three Posted November 2, 2012 Report Posted November 2, 2012 Gary Busey hade varit coolare David Faustino skulle jag kunna tänka mig träffa igen och ta några autografer till av.
ghost Posted November 5, 2012 Report Posted November 5, 2012 David Prowse ställer in. Ny gäst: Temuera Morrison (Jango Fett)
The Holy Three Posted December 1, 2012 Report Posted December 1, 2012 Blev inget för mig den här gången. Synd, för många av gästerna är av intresse.
RoLaren Posted December 2, 2012 Report Posted December 2, 2012 Någon som var där? Jag stod i Stockholm Trekkers monter. Jag var den trevliga kvinnan med blont klingonhår. LOL! Köpte Zombie Dice, Settlers of Catan (svenska versionen), Enterprise 1701 (Art Asylum) och tog en autograf av Jane Badler.
Nr 1 Posted March 7, 2013 Report Posted March 7, 2013 Lite sent inlägg kanske men jag konstaterade att det var 10 år sen jag senast var på Stockholms Sci-fi mässa så det var hög tid att gå. Köpte en Star Trek-t-shirt, träffade James Bond och blev inbjuden till Stockholms Trekkes där jag idag är glad medlem.
RoLaren Posted March 7, 2013 Report Posted March 7, 2013 Lite sent inlägg kanske men jag konstaterade att det var 10 år sen jag senast var på Stockholms Sci-fi mässa så det var hög tid att gå. Köpte en Star Trek-t-shirt, träffade James Bond och blev inbjuden till Stockholms Trekkes där jag idag är glad medlem. Välkommen! Undrar om det var jag som övertalade dig till att bli medlem i Sthlm Trekkers?
Nr 1 Posted March 12, 2013 Report Posted March 12, 2013 Med att tidigt i liven fått en dos av Star Trek så har jag nog förblivit ett Sci-fi-fan. Det har dock fått hamna lite på sidan de senaste åren. Du hjälpte absolut till att få ”den lille Tekken” i mig att bubbla upp till ytan igen. En får tacka!! Syns den 6 april och: Live long and prosper!
RoLaren Posted March 13, 2013 Report Posted March 13, 2013 Är rätt übersocial så jag kan börja snacka med vem som helst vilket är orsaken till att Sthlm Trekkers låter mig stå i montern under mässan.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now