Gå till innehåll
dark.dreams

SF-mässan i Stockholm 1-2 dec 2012

Rekommenderade inlägg

...

Här diskuteras SF-mäsan i Stockholm som äger rum 1-2 december.

Gäster:
  • David Prowse - Darth Vader
  • George Lazenby - James Bond
  • Kane Hodder - Jason (Friday The 13th)
  • Jane Badler - Diana (V)
  • Lorenzo Lamas - Lance Cumson (Falcon Crest)
  • David Faustino - Bud Bundy (Våra Värsta År)
  • Jake Busey - Ace Levy (Starship Troopers)

http://www.scifiworld.se/

http://www.facebook.com/scifiworld.se

/Commander Michels

Redigerad av Commander Michels
Ingress

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Lorenzo Lamas vad gör han för femtielfte gången på sf-mässan? Har han gjort någon sf över huvud taget?

Tror att han (hör och häpna!) bara varit där en gång tidigare. Var på den mässan och såg aldrig någon i hans kö.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja, ok Lamas har bara varit där en gång tidigare. Det var inte som hans andra ständiga gäster. Badler är en bra gäst. Lazenby likaså. Även om han var på mässan i Göteborg i vintras.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Någon som var där? Jag stod i Stockholm Trekkers monter. Jag var den trevliga kvinnan med blont klingonhår. LOL! Köpte Zombie Dice, Settlers of Catan (svenska versionen), Enterprise 1701 (Art Asylum) och tog en autograf av Jane Badler.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Lite sent inlägg kanske men jag konstaterade att det var 10 år sen jag senast var på Stockholms Sci-fi mässa så det var hög tid att gå. Köpte en Star Trek-t-shirt, träffade James Bond och blev inbjuden till Stockholms Trekkes där jag idag är glad medlem.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Lite sent inlägg kanske men jag konstaterade att det var 10 år sen jag senast var på Stockholms Sci-fi mässa så det var hög tid att gå. Köpte en Star Trek-t-shirt, träffade James Bond och blev inbjuden till Stockholms Trekkes där jag idag är glad medlem.

Välkommen! Undrar om det var jag som övertalade dig till att bli medlem i Sthlm Trekkers?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Med att tidigt i liven fått en dos av Star Trek så har jag nog förblivit ett Sci-fi-fan. Det har dock fått hamna lite på sidan de senaste åren. Du hjälpte absolut till att få ”den lille Tekken” i mig att bubbla upp till ytan igen. En får tacka!!

Syns den 6 april och:

Live long and prosper!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu