Nyhet Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 (edited) Kirk kommer att bli mer vuxen i Star Trek Into Darkness.-Kirk var mer självisk förut, men nu mognar han. Han konfronteras med ilska och konflikt och blir en ledare som vill offra sig för andra, sa Chris Pine på Paramounts japanska pressträff igår, skriver Trekmovie.com. Även Benedict Cumberbatch, som spelar filmens skurk, kom med flera intressanta kommentarer, bland annat följande om sin rollfigur:-Han är en komplicerad person som inte kan sägas vara svart eller vit. Inte heller god eller ond. Men detta är vad som lockar med JJs filmer och det var den utmaningen jag kände som skådis. JJ Abrams berättade att Star Trek Into Darkness är en film fylld med alla de saker han älskar, och att han har velat göra en film som denna sedan barndomen.-Filmer kan inte bara vara stor spektakel. Publiken måste också känna in och älska figurerna. Den föregående filmen började med att figurerna inte var bekanta med varandra, men den här gången möter de en oväntat kris som en grupp som känner samhörighet. Källa [ Till originalnyheten ] Edited December 5, 2012 by Nyhet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orville Posted December 6, 2012 Report Share Posted December 6, 2012 Ja att inte behöva introducera så mycker karaktärer i filmen är bra. Jag brukar tänka på xmen 1 och 2 och jämföra tempot. I mitt tycke vann 2 an på att slippa den biten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts