Nyhet Posted February 9, 2013 Report Share Posted February 9, 2013 The Best of Both Worlds släpps på blu-ray som en långfilm i slutet av april i Nordamerika. En specialtrailer för det klassiska TNG-avsnittet finns ute nu. Du ser den nedan: [ Till originalnyheten ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted February 9, 2013 Report Share Posted February 9, 2013 Ser riktigt, riktigt bra ut. Samtidigt undrar jag varför det finns ett gäng som ogillar de nyare filmernas trailers och hävdar att de bara är action, när ovanstående trailer också fokuserar på action- och specialeffektssekvenser. Vilka trailers gillade de? De gamla från 80-talet som i princip visade hela filmen, möjligen bortsett från filmens slut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord Di Lego Posted February 9, 2013 Report Share Posted February 9, 2013 (edited) Det ser väldigt snyggt ut, men är det bara jag som tycker att Borgernas "röst" låter lite ....off? Jag kanske bara vaknade på fel sida idag, men det lät inte som jag hade förväntat mig. Sen, personligen lägger jag ganska lite vikt vid trailers, de kan ofta ge en väldigt konstig bild som sen inte stämmer speciellt bra överens med filmen/avsnittet som helhet. Så trailers för mig är av väldigt lite vikt. Edited February 9, 2013 by Lord Di Lego Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted February 10, 2013 Report Share Posted February 10, 2013 Undrar om man måste köpa både säs 3 boxen och denna film för att få med allt bonusmaterial. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts