Nyhet Posted April 23, 2013 Report Share Posted April 23, 2013 (edited) För några dagar sedan släpptes det första officiella klippet ur Star Trek Into Darkness, och nu har ytterligare ett släppts. Du finner klippet här. Spoiler-nivå: Mild - Delar av klippet har tidigare setts som en del av olika filmtrailers, och personligen känner jag mig inte det minsta klokare på filmens handling efter att jag har sett det. Källa [ Till originalnyheten ] Edited April 23, 2013 by Nyhet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted April 23, 2013 Report Share Posted April 23, 2013 Fantastisk sekvens. Blir kul att se denna rymdskeppsjakt i 3d. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted April 23, 2013 Report Share Posted April 23, 2013 Kul klipp med lite humor. Kan tänka mig se mer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted April 23, 2013 Report Share Posted April 23, 2013 Du är överraskande positiv, Unkas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts