Nyhet Posted May 4, 2013 Report Share Posted May 4, 2013 Nu är betygsättande på världens största filmsajt, IMDB, igång för Star Trek Into Darkness. När nästan 1200 har röstat är betygssnittet höga 8,5. Det finns dock inga användarrecensioner ännu. Och man bör vara försiktig att besöka filmens sida, eftersom det finns en hel del spoilers på sidan och det tillhörande diskussionsforumet. Källa [ Till originalnyheten ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted May 4, 2013 Report Share Posted May 4, 2013 Nu finns det också en användarrecension som ger filmen 9/10. Ser mycket lovande ut! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kalle Kuckel Posted May 4, 2013 Report Share Posted May 4, 2013 Jag tycker att många fokuserar för mycket på betyg och andras omdömen. Jag håller mig borta från sådana i så stor utsträckning som möjligt. Enklaste sättet att ta reda på om filmen är bra är att se den själv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts