Nyhet Posted May 15, 2013 Report Share Posted May 15, 2013 Microsofts sökmotor Bing har en rad småsaker på gång inför USA-premiären av Star Trek Into Darkness. Men de syns bara om man känner till de hemliga fraserna. Enligt nyhetstipsaren Lord Di Lego är en av dessa: "beam me up"Undertecknad kan dock inte se att något särskilt händer när man skriver in det i sökmotorn. Men ni andra kanske gör det eller vet någon annan fras? (Tack till Lord Di Lego) Källa [ Till originalnyheten ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord Di Lego Posted May 16, 2013 Report Share Posted May 16, 2013 Ah, jag missade visst detaljen om att det tydligen bara gällde igår. Det händer inget för mig heller nu när jag testade det igen. Det var inget spektakulärt, det var mest bara fina bakgrundsbilder och lite animationer för skeppet. Här är en kort nyhetsartikel som visar ungefär hur det såg ut: http://www.intelligentlinks.org/bing-me-up-scotty/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted May 16, 2013 Report Share Posted May 16, 2013 Ja ok Men det kanske finns något mer ord eller fras som funkar även i dag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loghaD Posted May 16, 2013 Report Share Posted May 16, 2013 Det funkar fortfarande utmärkt för mig. Ni kanske behöver uppdatera era webbläsare? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts