RoLaren Posted October 31, 2013 Report Share Posted October 31, 2013 SciFi World på Stockholmsmässan 30 Nov-1 Dec Gäster: Danny Glover Robert Patrick Sylvester McCoy David Prowse Jag tycker det är fantastiska gäster. Vilka härifrån ska gå? Vet inte om Stockholm Trekkers ska ha en monter iår men jag ska ta reda på det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tottos Posted October 31, 2013 Report Share Posted October 31, 2013 Jag ska gå. Ser verkligen fram emot Sylvester McCoy som spelade min första Doktor i Doctor who Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted November 1, 2013 Report Share Posted November 1, 2013 Jag ska absolut dit! Blev så avis på er som skulle till London mässan i somras eftersom Danny Glover blev klar för den mässan, så jag blev superglad över att se honom bland en av gästerna på mässan i Stockholm, det trodde jag aldrig skulle hända. Har redan flertalet vänner som vill ha hans autograf och jag kommer få i uppdrag att skaffa några åt vissa som inte kan ta sig till mässan, stackars satar. Det är ju en gigant! Robert Patrick ska bli kul att träffa, han med. Men det är ju inte Murtaugh, direkt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted November 7, 2013 Report Share Posted November 7, 2013 För dom som gillar The Walking Dead blev precis Danai Gurira klar för mässan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted November 7, 2013 Author Report Share Posted November 7, 2013 Coolt. Hon är stentuff. Träffade Norman Redus i somras. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted November 7, 2013 Report Share Posted November 7, 2013 Ja, hennes karaktär har vuxit i mina ögon. I början störde jag mig som satan på henne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpockSulu Posted November 10, 2013 Report Share Posted November 10, 2013 Jag ska på mässan och hoppas att det finns en star trek monter för att (correct me if i am wrong) förut för några år sedan fanns det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted November 10, 2013 Report Share Posted November 10, 2013 Det brukar finnas det, RoLaren kan säkert uppdatera oss om det närmare mässan, eller så står det på mässans hemsida. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loghaD Posted November 11, 2013 Report Share Posted November 11, 2013 Den gången jag var där hade Stockholm Trekkers en monter. Vet att på senare år har Gatekeeper ofta varit där, också. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted November 14, 2013 Author Report Share Posted November 14, 2013 Vad jag har hört ska Stockholm Trekkers ha en monter på mässan. Vet inte om just jag kommer stå i montern i år. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpockSulu Posted November 15, 2013 Report Share Posted November 15, 2013 Jag ska Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tottos Posted November 18, 2013 Report Share Posted November 18, 2013 Om någon vill så har vi två platser över i bilen om någon vill ha skjuts till mässan Vi kommer åka från Norrköping Hem får man ta sig själv då det blir kryssning efter mässan. Men det är ett bra sätt att spara nån hundring. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted November 18, 2013 Report Share Posted November 18, 2013 Hade definitivt varit intressant om jag inte redan hade skjuts. Robert Patrick har fått lämna återbud till mässan. Linda Blair (Exorcisten) ersätter. Har alltid ångrat att jag inte tog hennes autograf i Göteborg för fem år sedan, så jag är nöjd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted November 18, 2013 Author Report Share Posted November 18, 2013 Nooooooooo! Vad synd. Där rök det autograftillfället. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tottos Posted November 21, 2013 Report Share Posted November 21, 2013 (edited) Danai Gurira kommer inte Edited November 21, 2013 by Tottos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted December 1, 2013 Report Share Posted December 1, 2013 Hoppas ni som var där igår hade det trevligt, ska strax åka upp till Stockholm nu och ha en helt underbar dag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tottos Posted December 1, 2013 Report Share Posted December 1, 2013 Det var jätte trevligt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted December 1, 2013 Author Report Share Posted December 1, 2013 Jag var där hela helgen. Tog inga autografer. Köpte enbart ett Star Trek halsband IDIC samt en pin med 1701.Någon som vågade sig fram och prata med oss från Sthlm Trekkers? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted December 2, 2013 Report Share Posted December 2, 2013 Jag gick förbi ett par gånger igår och såg Thomas Dahl i båset med en annan kille. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tottos Posted December 3, 2013 Report Share Posted December 3, 2013 Jag var ju hos er trekkers en hel del och det var jätte trevligt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted December 3, 2013 Author Report Share Posted December 3, 2013 Och jag fick t o m en kram av dig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bromma_Herman Posted December 4, 2013 Report Share Posted December 4, 2013 Jag ser till att hälsa på er varje år. Väldigt lätt att göra då ni är det första man ser när man kommer in ;-) /Stargate SG Team Member Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted December 4, 2013 Author Report Share Posted December 4, 2013 Haha, då vet jag vem du är. Du är den där terroristen polisen letade efter. När polisen kom så sa jag att de var de bästa cosplayers där den dagen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bromma_Herman Posted December 4, 2013 Report Share Posted December 4, 2013 Nejdå. Polisen står på SGCs lönelista. De hanterar de jordiska hoten, vi hanterar de utomjordiska... Det är i alla fall alltid ett säkert kort att stå och snacka med Stockholm Trekkers. Alltid så trevliga, och alltid intressanta. Ni råkar för övrigt inte veta om det vore möjligt att herrn som fotograferade mig där skulle kunna skicka bilderna? En av de lite mer irriterande sakerna med att Cosplaya är alla bilder som tas och du får sällan se någon av dem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted December 4, 2013 Report Share Posted December 4, 2013 Någon mer som träffade Danny Glover? Han var verkligen jättetrevlig, en av de trevligaste kändisarna jag träffat, väldigt tillmötesgående. Hade inga problem att svara på frågor, alltid ett leende på läpparna och hade ett redigt handslag. En varm och go gubbe på alla sätt och vis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts