Nyhet Posted April 2, 2014 Report Share Posted April 2, 2014 (edited) På lördag den femte april skrivs svensk Star Trek-historia när den fjärde föreningen i landet bildas. Platsen är Norrköping, där den inofficiella sammanslutningen Trekkers i Östergötland nu ska bli en riktig förening. Föreningen kommer dock förmodligen att döpas till Trekkers i Öst eller något liknande för att även locka medlemmar från de kringliggande landskapen. Alla intresserade är varmt välkomna till mötet som hålls i centrala Norrköping. Mötesinfo Plats: Generalsgatan 39, Norrköping Tid: 13.00 Datum: Femte april På mötet serveras även fika. Anmälan krävs inte, men det går att anmäla intresse via Facebook eller via på Star Trek Databas forum. [ Till originalnyheten ] Edited April 5, 2014 by Nyhet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Commander Michels Posted April 2, 2014 Report Share Posted April 2, 2014 Ett liten steg för en trekkie... och ett stort steg för trekkigheten ;) Kul! Hoppas ni får det trevligt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted April 3, 2014 Report Share Posted April 3, 2014 Det är ju inte så långt för dig från Jönköping till Norrköping ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted April 3, 2014 Report Share Posted April 3, 2014 1st Contact day också Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tottos Posted April 3, 2014 Report Share Posted April 3, 2014 Det var min idé (Bara för att skryta) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Commander Michels Posted April 4, 2014 Report Share Posted April 4, 2014 Det är ju inte så långt för dig från Jönköping till Norrköping ;) Visserligen , men tyvärr är jag upptagen då. Får gäster i morgon Det var min idé (Bara för att skryta) Bra jobbat! ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted April 4, 2014 Report Share Posted April 4, 2014 Det är ju inte så långt för dig från Jönköping till Norrköping ;) Visserligen , men tyvärr är jag upptagen då. Får gäster i morgon Kommer fler tillfällen ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Commander Michels Posted April 4, 2014 Report Share Posted April 4, 2014 Kommer fler tillfällen ;) Det gör nog det ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts