Nyhet Postad 2 April, 2014 Rapport Postad 2 April, 2014 (redigerade) På lördag den femte april skrivs svensk Star Trek-historia när den fjärde föreningen i landet bildas. Platsen är Norrköping, där den inofficiella sammanslutningen Trekkers i Östergötland nu ska bli en riktig förening. Föreningen kommer dock förmodligen att döpas till Trekkers i Öst eller något liknande för att även locka medlemmar från de kringliggande landskapen. Alla intresserade är varmt välkomna till mötet som hålls i centrala Norrköping. Mötesinfo Plats: Generalsgatan 39, Norrköping Tid: 13.00 Datum: Femte april På mötet serveras även fika. Anmälan krävs inte, men det går att anmäla intresse via Facebook eller via på Star Trek Databas forum. [ Till originalnyheten ] Redigerad 5 April, 2014 av Nyhet Citera
Commander Michels Postad 2 April, 2014 Rapport Postad 2 April, 2014 Ett liten steg för en trekkie... och ett stort steg för trekkigheten ;) Kul! Hoppas ni får det trevligt Citera
Aike Postad 3 April, 2014 Rapport Postad 3 April, 2014 Det är ju inte så långt för dig från Jönköping till Norrköping ;) Citera
Tottos Postad 3 April, 2014 Rapport Postad 3 April, 2014 Det var min idé (Bara för att skryta) Citera
Commander Michels Postad 4 April, 2014 Rapport Postad 4 April, 2014 Det är ju inte så långt för dig från Jönköping till Norrköping ;) Visserligen , men tyvärr är jag upptagen då. Får gäster i morgon Det var min idé (Bara för att skryta) Bra jobbat! ;) Citera
The Holy Three Postad 4 April, 2014 Rapport Postad 4 April, 2014 Det är ju inte så långt för dig från Jönköping till Norrköping ;) Visserligen , men tyvärr är jag upptagen då. Får gäster i morgon Kommer fler tillfällen ;) Citera
Commander Michels Postad 4 April, 2014 Rapport Postad 4 April, 2014 Kommer fler tillfällen ;) Det gör nog det ;) Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.