Nina Janeway Posted March 24, 2003 Report Share Posted March 24, 2003 Jag kom att tänka på Outpost 10F, där vi har ett forum bara där man diskuterar medlemmarna i sig. Jag kom på att vi kanske kunde ha en liknande kategori här? Det kanske skulle vara skoj med tanke på det som kom upp i Trekker-föreningar (III), där vi diskuterar huruvida min kompis liknar Quiet eller inte. En sådan diskussion är väl inte relevant för något forumämne i sig, så jag tycker vi kunde ha ett helt separat forum avsett för bara såna här diskussioner. Man kan snacka om vad som helst i det forumet, bara det inte handlar om sci-fi. Det skulle kunna bli ett forum där vi har halv-onödiga, skämtsamma diskussioner om varandra, där vi lär känna varandra bättre på alla vis. Jag vet att det finns IM-program eller PM, men jag tycker ändå det här vore kul! Ni fattar galoppen va? Namnet skulle kunna vara Allmänt Medlemsforum eller något. Vad tycker ni? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nina Janeway Posted March 24, 2003 Author Report Share Posted March 24, 2003 (edited) Men vad är det jag svamlar om egentligen? Jag orkar inte redigera ovanstående inlägg nu, för jag har ont om tid. För farao, vi har ju Kommunikationscentrat! Där har vi mitt allmänna medlemsforum... fast vänta nu, man kan ju lägga mitt föreslagna "Allmänna medlemsforum" som en sub-kategori till Kommunikationscentrat, såsom Serierna är en sub-kategori till huvudforumet Star Trek. Have I made myself clear? :blink: Edited March 24, 2003 by Nina Janeway Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted March 24, 2003 Report Share Posted March 24, 2003 Vi har diskuterat ett liknande forum eller separat ämne ett flertal gånger, men svaret från oss forumledare har alltid varit blankt nej. End of discussion. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts