Jump to content

Sommartid

Jocke

Recommended Posts

Under lördagsnatten så gick vi över till sommartid, jag vill bara påminna alla om att inte glömma att ändra.

För att ändra gå till: Min kontrollpanel => Foruminställningar och kryssa för "Är det sommartid?" alternativet. Där kan du även se din nuvarande tid i forumet.

Under lördagsnatten så gick vi över till sommartid, jag vill bara påminna alla om att inte glömma att ändra.

För att ändra gå till: Min kontrollpanel => Foruminställningar och kryssa för "Är det sommartid?" alternativet. Där kan du även se din nuvarande tid i forumet.

? Jag hittar inte riktigt alternativet "Är det sommartid?" där jag ska kryssa för. Är mina inställningar redan inställda? Jag verkar har rätt tid.

? Jag hittar inte riktigt alternativet "Är det sommartid?" där jag ska kryssa för. Är mina inställningar redan inställda? Jag verkar har rätt tid.

Om du går till sidan "Foruminställningar" under kontrollpanelen, så finns där texten "Är det sommartid?" och till höger om den så finns en ruta som du kan klicka i, för att få sommartid. Om din tidszon är GMT + 1:00 timmar så måste du klicka i den rutan för att få rätt tid, men om din tid , står under "Tiden (med din nuvarande justering)", stämmer så behöver du inte göra något.

sommartid.gif

• 11 months later...
  • 11 months later...
  • Create New...