Jocke Posted March 31, 2003 Report Share Posted March 31, 2003 Under lördagsnatten så gick vi över till sommartid, jag vill bara påminna alla om att inte glömma att ändra. För att ändra gå till: Min kontrollpanel => Foruminställningar och kryssa för "Är det sommartid?" alternativet. Där kan du även se din nuvarande tid i forumet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thestargaze Posted March 31, 2003 Report Share Posted March 31, 2003 Under lördagsnatten så gick vi över till sommartid, jag vill bara påminna alla om att inte glömma att ändra. För att ändra gå till: Min kontrollpanel => Foruminställningar och kryssa för "Är det sommartid?" alternativet. Där kan du även se din nuvarande tid i forumet. ? Jag hittar inte riktigt alternativet "Är det sommartid?" där jag ska kryssa för. Är mina inställningar redan inställda? Jag verkar har rätt tid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted March 31, 2003 Author Report Share Posted March 31, 2003 ? Jag hittar inte riktigt alternativet "Är det sommartid?" där jag ska kryssa för. Är mina inställningar redan inställda? Jag verkar har rätt tid. Om du går till sidan "Foruminställningar" under kontrollpanelen, så finns där texten "Är det sommartid?" och till höger om den så finns en ruta som du kan klicka i, för att få sommartid. Om din tidszon är GMT + 1:00 timmar så måste du klicka i den rutan för att få rätt tid, men om din tid , står under "Tiden (med din nuvarande justering)", stämmer så behöver du inte göra något. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted March 30, 2004 Report Share Posted March 30, 2004 Kanske dags att påminna alla om detta igen! ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted March 29, 2005 Author Report Share Posted March 29, 2005 Under helgen så gick vi återigen över till sommartid. Ni medlemmar som märker att tiden visas fel kan gå till kontrollpanelen och ändra där. Läs här för info om hur och var du ändrar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts