Nyhet Posted January 23, 2015 Report Share Posted January 23, 2015 (edited) George Lucas sålde Lucasfilm och rättigheterna till Star Wars för fyra miljarder dollar till Disney 2012. I affären ingick idéer och manus för en ny Star Wars-trilogi. Men Lucas originalidéer för den nya Star Wars-filmen har lagts på hyllan.-De vill inte använda de idéerna och hittade på sina egna, så det är inte det jag skrev ursprungligen, säger Lucas till Cinema Blend. Lucas berättar också i en intervju med USA Today att anledningen till att han sålde Lucasfilm var för att han ville ägna mer tid åt sin familj och göra andra typer av filmer. Källa [ Till originalnyheten ] Edited January 23, 2015 by Nyhet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted January 26, 2015 Report Share Posted January 26, 2015 ...och samtliga Star Wars fans i galaxen andas ut av lättnad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted January 26, 2015 Report Share Posted January 26, 2015 Det vet jag inte. Lucas har, även om allt inte varit bra, erhållit en rätt så god kontinuitet till genren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Akonitin Posted January 26, 2015 Report Share Posted January 26, 2015 Ju mindre George Lucas har att göra med kommande Star Wars-filmer att göra desto bättre. Men jag vet inte, J.J. Abrams lär väl förstöra den kommande filmen på samma sätt som han gjorde med dom två senaste Star Trek-filmerna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted January 26, 2015 Report Share Posted January 26, 2015 Jag är mest rädd att det blir en variant av de gamla filmerna. Lucas hade ju någon form av berättelse, men som han tidigare har sagt använde han de bästa delarna i den första trilogin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted January 29, 2015 Report Share Posted January 29, 2015 Det vet jag inte. Lucas har, även om allt inte varit bra, erhållit en rätt så god kontinuitet till genren. Kontinuitet kanske, men det nöjer sig nog inte de flesta med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted January 29, 2015 Report Share Posted January 29, 2015 Kontinutiteten har väl alltid hållit hög klass i Star Wars? Jag har inget minne av något som störde någon med de senaste filmerna på detta området. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soval Posted February 5, 2015 Report Share Posted February 5, 2015 Jag tror att mr Abrams kommer passa utmärkt hos star wars. Nu hoppas jag bara att nästa star trek film kan få tillbaka lite visioner och något djupare än flashiga explosioner. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts