Gå till innehåll
Nyhet

Lucas: "De använde inga av mina idéer för nästa Star Wars-film"

Rekommenderade inlägg

George Lucas sålde Lucasfilm och rättigheterna till Star Wars för fyra miljarder dollar till Disney 2012. I affären ingick idéer och manus för en ny Star Wars-trilogi. Men Lucas originalidéer för den nya Star Wars-filmen har lagts på hyllan.

-De vill inte använda de idéerna och hittade på sina egna, så det är inte det jag skrev ursprungligen, säger Lucas till Cinema Blend.

Lucas berättar också i en intervju med USA Today att anledningen till att han sålde Lucasfilm var för att han ville ägna mer tid åt sin familj och göra andra typer av filmer.

Källa

[ Till originalnyheten ]

Redigerad av Nyhet

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ju mindre George Lucas har att göra med kommande Star Wars-filmer att göra desto bättre.

Men jag vet inte, J.J. Abrams lär väl förstöra den kommande filmen på samma sätt som han gjorde med dom två senaste Star Trek-filmerna.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag är mest rädd att det blir en variant av de gamla filmerna. Lucas hade ju någon form av berättelse, men som han tidigare har sagt använde han de bästa delarna i den första trilogin.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kontinutiteten har väl alltid hållit hög klass i Star Wars? Jag har inget minne av något som störde någon med de senaste filmerna på detta området.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag tror att mr Abrams kommer passa utmärkt hos star wars. Nu hoppas jag bara att nästa star trek film kan få tillbaka lite visioner och något djupare än flashiga explosioner. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu