Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad

Våran nästa träff har vi bestämt ska ske i samband med ett besök till NASA - A Human Adventure, en utställning som pågår fram till den 30:e augusti i Värmekyrkan i Norrköping. Vi har inte bestämt något datum ännu, men förmodligen sker det någon gång i augusti. Vi återkommer med exakt datum när vi har ett. Om det är någon här på forumet som tänkt gå på utställningen får ni givetvis följa med oss  :) 

För mer info kan ni besöka hemsidan: http://ahumanadventure.se/

 

top_nasa.jpg

  • 4 veckor senare...
  • 4 veckor senare...
Postad

En liten uppdatering om hur det gick:

Utställningen var enorm och jag tror inte att någon av oss orkade gå igenom varenda grej som fanns där. Man gick runt med hörlurar och digital guide så det blev väldigt ensligt trots att vi gick tillsammans. Det var mycket intressant men lite rörigt upplagt (Några saker fattades, inte solklart vilket håll man skulle gå åt o.s.v). 

Efter träffen beslutade några av oss att äta ihop, och efter det så drog vi iväg till en pub där en av våra medlemmar jobbar extra. På puben blev vi bjudna på Romulan Ale vilket var en perfekt avslutning på dagen! :)

 

Några av oss framför en rymdkapsel inne i utställningen. 

11905782_1731196393774588_69585858327791

Vi som var lyckligt lottade nog att få smaka på Romulan Ale.

11953123_1731196457107915_35068371861727

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...