The Holy Three Postad 18 Juli, 2015 Rapport Postad 18 Juli, 2015 Våran nästa träff har vi bestämt ska ske i samband med ett besök till NASA - A Human Adventure, en utställning som pågår fram till den 30:e augusti i Värmekyrkan i Norrköping. Vi har inte bestämt något datum ännu, men förmodligen sker det någon gång i augusti. Vi återkommer med exakt datum när vi har ett. Om det är någon här på forumet som tänkt gå på utställningen får ni givetvis följa med oss För mer info kan ni besöka hemsidan: http://ahumanadventure.se/ Citera
Pjotr'k Postad 18 Juli, 2015 Rapport Postad 18 Juli, 2015 Och ett STORT GRATTIS till The Holy Tree som med ovanstående inlägg skrev det 100.000:e inlägget på detta forum. Citera
Aike Postad 19 Juli, 2015 Rapport Postad 19 Juli, 2015 Grattis, kan vara värt att ha som nyhet på framsidan. Kanske lockar någon mer att bli aktiv? Citera
Pjotr'k Postad 19 Juli, 2015 Rapport Postad 19 Juli, 2015 Skrev en nyhet om det hela, det blev den 3896:e nyheten! Citera
Aike Postad 19 Juli, 2015 Rapport Postad 19 Juli, 2015 Då blir det snart, 4000 nyheter att rapportera om också Citera
Pjotr'k Postad 19 Juli, 2015 Rapport Postad 19 Juli, 2015 Det tänkte jag också! ;) Själv har jag enbart stått för en tredjedel av nyhetsartiklarna, såg jag - trodde att jag skrivit fler. Citera
The Holy Three Postad 11 Augusti, 2015 Författare Rapport Postad 11 Augusti, 2015 Nu är det klart, träffen kommer ske den 29:e augusti kl 13:00! Citera
mobocaster Postad 9 September, 2015 Rapport Postad 9 September, 2015 En liten uppdatering om hur det gick: Utställningen var enorm och jag tror inte att någon av oss orkade gå igenom varenda grej som fanns där. Man gick runt med hörlurar och digital guide så det blev väldigt ensligt trots att vi gick tillsammans. Det var mycket intressant men lite rörigt upplagt (Några saker fattades, inte solklart vilket håll man skulle gå åt o.s.v). Efter träffen beslutade några av oss att äta ihop, och efter det så drog vi iväg till en pub där en av våra medlemmar jobbar extra. På puben blev vi bjudna på Romulan Ale vilket var en perfekt avslutning på dagen! Några av oss framför en rymdkapsel inne i utställningen. Vi som var lyckligt lottade nog att få smaka på Romulan Ale. Citera
The Holy Three Postad 9 September, 2015 Författare Rapport Postad 9 September, 2015 Ser ut att ha varit en riktigt lyckad träff. Trist att man var bortrest just den helgen. Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.