Mr Trek Posted August 12, 2015 Report Share Posted August 12, 2015 Var just i New York och hängde bland annat en hel del i serietidningsaffärer... från dem fick jag bland annat dessa kit med mig hem: Ett stycke metall-Enterprise att vika ihop. Och tre Deep Space Nine-skepp att sätta ihop och sätta dekaler på. ****************** Har aldrig gjort något sådant här innan, men jag tror inte att dessa ska vara alltför svåra. Vi får se om det blir något fint resultat att fota och lägga upp här Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted August 12, 2015 Report Share Posted August 12, 2015 Kul! Fanns det mycket Star Trek i butikerna i New York? Minns att det var betydligt mindre 2005 när jag var där sist än 1996 när jag var där andra gången. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted August 12, 2015 Author Report Share Posted August 12, 2015 Det dominerade väl inte direkt butikerna, men en del fanns det. Tyckte jag hittade mer än jag gjorde på sci-fi-mässan i Göteborg tidigare i år. Utöver modellkiten ovan så blev det fyra (nästan)halvlitersglas, ett skepp och ett extra set tärningar till Attack Wing och en Locutus of Borg-pop-docka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted August 14, 2015 Author Report Share Posted August 14, 2015 Locutus of Borg ser ned på Enterprise-D: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts