Nyhet Posted October 21, 2015 Report Share Posted October 21, 2015 Den tredje och sista Star Wars-trailern inför den nya The Force Awakens finns nu ute. Du ser den nedan. [ Till originalnyheten ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted October 22, 2015 Report Share Posted October 22, 2015 Jag måste villigt erkänna att jag först trodde att det var ett skämt. Figuren som dyker upp i första bilden såg så lik ut en Mutant Ninja Turtle. Det var inte förrän efter att jag sett hela som jag förstod att så inte var fallet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted December 20, 2015 Report Share Posted December 20, 2015 Trodde den figuren var Luke Skywalker, men det var det ju inte som alla som har sett filmen numera vet. Och finns det någon på forumet som inte gjort det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts