Jump to content

Star trek online expansion släpps idag! 6/7

Recommended Posts

Idag (onsdag) släpps star trek expansionen Agents of yesterday.

Det är den andra expansionen av detta spelet där man får chans att som befintlig (tror jag) karaktär eller ny sådan, spela 6 nya uppdrag som tar sin början i TOS-eran(japp med TOS-skepp som man kan köpa om man vill)

Expansionen kommer att ha röstkaraktärer såsom Walter Koenig, Christopher Doohan,Matt Winston, Vic Mignogna, Joseph Gatt, och Chase Masterson.

sto.gamepedia.com Har en bra resumé om vad denna expansion kommer att innehålla.

(jag själv är lite halvt påläst angående detaljerna men kommer att spela)

Om någon som spelat STO förut vill hoppa in och spela med mej och min lilla Fleet så är ni välkomna att PM:a mej här

så fixar vi det. Nya spelare är självklart välkomna också!

Finns många spelare ja. Men av dom som började spelade från början här ifrån startrekdb så är det bara jag som är aktiv(tillsammans med några amerikaner som jag spelat med väldigt länge) Solvar eller om han heter Sminer på startrekdb, hoppar in någone enstaka gång. That´s it.

Men vi har vänner i andra fleets och är med med vår fleet i en samling av fleets som kallas armada.