Nyhet Posted July 7, 2016 Report Share Posted July 7, 2016 Star Trek Beyonds åldersgräns är nu satt, enligt Sf.se. Filmen får 15-årsgräns. Både Star Trek och Into Darkness hade 11 årsgräns, så antingen eller den nya filmen mer våldsam eller så har Sf skrivit fel. Källa [ Till originalnyheten ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted July 7, 2016 Report Share Posted July 7, 2016 Mycket tråkiga nyheter. Jag tror att detta kommer att skada antalet besökare, nu kan inte många sommarlovslediga barn och ungdomar se filmen. Tyvärr verkar ju de flesta amerikanska bedömare tro att Beyond kommer att ha färre besökare och intäkter än föregående två filmer. Jag tror att premiärdatumet mitt i sommaren och nu kombinerat med 15 årsgräns innebär samma sak här hemma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted July 7, 2016 Report Share Posted July 7, 2016 Det bådar inte gott för filmen - om det är så mycket våldsamma scener att det är en 15-årsgräns. Det gillar inte jag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Love Posted July 10, 2016 Report Share Posted July 10, 2016 Någon vecka innan filmer släpps så brukar det stå att det är 15-års gräns sedan så brukar den sänkas ner till 11 när filmen släpps! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted July 10, 2016 Report Share Posted July 10, 2016 Vi får hoppas på det! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts